Why?

Idea de a-mi face un blog s-a conturat in mintea mea acum vreo doi ani. In acel moment notiunea de „blog” era foarte in voga. Am lasat-o balta considerand ca este o pierdere de vreme.

Mi-a trebuit ceva timp ca sa-mi dau seama ca un blog este chiar util si te ajuta destul de mult in comunicarea cu ceilalti, mai ales in conditiile acestei vieti vituale pe care o traim zi de zi.

Nu mai este nevoie sa vorbesc cu cineva ca sa vad ce mai face. Intru pe blogul sau si deja sunt conectata la ultimele informatiile legate de viata si activitatea sa. Aceasta circulatie rapida a informatiilor si comunicare online se realizeaza in detrimentul partii reale (Flesh &Blood). Parca nu mai simtim nevoia de a ne intalni si discuta cu ceilalti, prea virtualizam si externalizam aceasta comunicare pe care se presupune ca omul o face in majoritatea timpului.

Dupa ce am adus si argumente pro si argumente contra sunt decisa sa-mi public aici pareri, opinii, mai mult sau mai putin avizate, idei, informatii.

Deci bine am devenit un blogger! (Oare exista si la feminin?)

Un răspuns to “Why?”

  1. Irina Says:

    Welcome! Astept cu nerabdare urmatoarele post-uri!
    Poate ca „blogger-itza” e femininul ce se „poarta” zilele acestea. Cu toate astea „blogger” e mai adecvat contextului zic eu.

Lasă un răspuns

